CCOO lamenta l’accident laboral mortal a Roses d’un treballador de l’Hotel Vistabella Canyelles

Condol a la família i companys

Divendres passat es va produir un accident laboral mortal d’un treballador de l’Hotel Vistabella Canyelles de Roses. L’accident va ser in itinere, quan el treballador va patir un accident de moto a la plaça de Llevant, a la cantonada amb el carre Nou, sortint de treballar.

Des de CCOO de Girona, CCOO de Serveis i CCOO de Catalunya lamentem aquest fet i volem expressar el condol a la seva família i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident i per depurar les responsabilitats sobre aquest fet.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquest desafortunat accident, a les seus del sindicat CCOO a Girona i de CCOO de Catalunya durant la jornada de demà presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de juny de 2016