Profunda consternació a CCOO de Catalunya per la mort de dos membres del cos d’Agents Rurals, vinculats al sindicat, a mans d’un caçador

Un va ser delegat del sindicat i l’altre era delegat de prevenció actualment

CCOO de Catalunya viu una profunda consternació per la mort avui de dos agents rurals presumptament a mans d’un caçador a la població d’Aspa (Lleida), que ha estat detingut pels Mossos d’Esquadra. Segons ha informat l’Agrupació d’Agents Rurals de CCOO, un d’ells havia estat delegat de CCOO entre els anys 2012 i 2014 i l’altre era delegat de prevenció des del mes de desembre i havia de ser l’encarregat d’impulsar des de CCOO el protocol contra amenaces i agressions que sovint pateix aquest cos.

Tot esperant els resultats de la investigació d’aquest brutal succés que ha costat la vida a dos treballadors que desenvolupaven la seva tasca de servei públic, l’Agrupació d’Agents Rurals de CCOO de Catalunya ha volgut recordar que fa 20 anys que alerta que es podia produir una situació com aquesta.

CCOO de Catalunya vol enviar el seu condol més sincer a les famílies, amics i companys dels dos agents morts aquest matí a Lleida.