CCOO lamenta un nou accident laboral mortal d’un operari a les instal·lacions del port de Barcelona

Condol a la família i companys

Dilluns passat es va produir un nou accident laboral d’un operari de Terminal de Contenedores de Barcelona a les instal·lacions del port de Barcelona, amb el resultat del treballador mort. L’accident va passar per una caiguda d’alçada des d’una passarel·la.

Des de CCOO i la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya lamentem aquest fet i volem expressar el condol a la seva família i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident i per depurar les responsabilitats sobre aquest fet.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquest desafortunat accident, a les seus del sindicat CCOO a Barcelona i de la FSC durant la jornada d’avui presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 d’abril de 2016