Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

CCOO de Catalunya demana investigar les violacions dels drets laborals a Bangladesh

Carta adreçada als diputats del Parlament Europeu.

més informació »

Les federacions d'Indústria i Serveis de CCOO participen en una acció internacional per l'alliberament dels sindicalistes represaliats a Bangladesh

Les dues organitzacions s'han sumat a la campanya internacional impulsada per IndustriALL Global Union i UNI Global Union per instar el Govern de Bangladesh a alliberar de manera immediata i incondicional els sindicalistes del sector de la confecció que han estat detinguts les darreres setmanes.

CCOO de Catalunya participarà a l'assemblea del CSIR PIRIMED a Perpinyà

Demà dijous, 23 de febrer, a partir de les 10.00 hores, al Palau dels Reis de Mallorca de Perpinyà (França).

més informació »

Conferència de Maria Helena André (OIT) sobre el moviment sindical i el treball digne al món

Feta a la seu de CCOO a Barcelona el divendres 17 de febrer del 2017.

més informació »

CCOO organitza una jornada internacional sobre el moviment sindical i el treball digne al món

Demà divendres, 17 de febrer, a partir de les 10 hores, a la seu del sindicat a Barcelona, amb presència de Maria Helena André, de l'OIT.

més informació »

Jornada internacional 'El moviment sindical i el treball digne al món'

Divendres 17 de febrer de 2017 a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Philippe Martinez, secretari general de la CGT França, visita la seu de CCOO de Catalunya

Acte 'El sindicalisme confederal per una Europa Social'.

Acte 'El sindicalisme confederal per una Europa Social'

Divendres 10 de febrer de 2017, a partir de les 10 hores.

més informació »

Acte ‘El sindicalisme confederal per una Europa social' amb Philippe Martinez, secretari general de la CGT de França

Demà divendres, 10 de febrer, Ignacio Fernández Toxo i Joan Carles Gallego, secretaris generals de CCOO i de CCOO de Catalunya, rebran a Barcelona al sindicalista francès.

més informació »

CCOO dona suport a la concentració Stop Trump organitzada per la plataforma Unitat contra el feixisme i el racisme

Demà dissabte, 4 de febrer, a les 12.00 hores, al davant del Consolat dels Estats Units a Barcelona (Pg. Reina Elisenda de Montcada, 23).

'El sindicalisme confederal per una Europa Social'

L'acte "El sindicalisme confederal per una Europa Social" tindrà lloc a la seu de CCOO de Catalunya, el divendres 10 de febrer, a partir de les 10 del matí, i comptarà amb la projecció de la pel·lícula 'Gracias Jefe', de François Ruffin.