Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

El comissari europeu d'Ocupació i Drets Socials, Nicolas Schmit, exposa els compromisos de la Unió Europea per abordar la situació a Nissan

Reunió telemàtica amb IndustriaALL Europa, CCOO, UGT i USO.

més informació »

El comissari europeu d'Ocupació i Drets Socials, Nicolas Schmit, es reuneix amb IndustriaALL Europa, CCOO, UGT i USO per valorar la situació de Nissan

Demà divendres, 5 de juny, a les 9 del matí.

més informació »

Laura Diéguez, de la Secretaria d'Internacional i Cooperació: "Europa: vells errors o noves respostes?"

Article publicat en el 'Diari del Treball' el dimecres 3 de juny del 2020.

més informació »

Declaració sindical francoalemanya: per un rellançament europeu ambiciós

Els sindicats DGB, CFDT, CGT, FO, CFTC i UNSA lamenten la manca de consulta entre els estats membres en l'inici de la pandèmia, el que pot haver portat a decisions descoordinades, fins i tot en detriment de cada un d'ells. Necessitem una estratègia de recuperació efectiva, que ha d'anar més enllà dels 500.000 milions d'euros anunciats per França i Alemanya. El pla de recuperació ha d'anar acompanyat d'un nou i ambiciós marc financer plurianual augmentat a el menys a el 2% de l'PIB europeu.

més informació »

Els sindicats dels Quatre Motors per a Europa demanen al president de la Generalitat un espai de diàleg

Regions de Catalunya, Llombardia, Alvèrnia - Roine - Alps i Baden-Württemberg.

més informació »

Campanya de suport a la directiva d'igualtat salarial

CCOO de Catalunya promou la participació a la consulta pública sobre aquesta directiva d'igualtat salarial que estarà oberta a la web de la Comissió Europea fins al 28 de maig.