Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat denuncien les amenaces rebudes per Diógenes Orjuela, president de la Central Unitaria de Trabajadores (CUT) de Colòmbia

Per una Colòmbia lliure d'amenaces i en llibertat.

més informació »

CCOO de Catalunya qualifica l'"Acord del segle" de Trump sobre Palestina com el robatori del segle

Demà dissabte, 1 de febrer, a les 18.30 hores, concentració de suport al poble palestí a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

Acte de llançament del projecte Espai Sindical Transfronterer Occitània - Catalunya (ESTOC 2020)

Demà divendres, 31 de gener, a les 10.30 hores, a Figueres.

més informació »

Acte "Del paquetazo al tarifazo: conseqüències de les polítiques neoliberals a l'Amèrica Llatina, els casos de Xile i Colòmbia"

Demà dijous, 23 de gener, a les 18.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya, amb la campanya europea "Drets per a les persones, normes per a les multinacionals - Stop ISDS"

Signatures per exigir la fi de la impunitat corporativa i dels tribunals privats que permeten a les multinacionals demandar els governs.