Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

CCOO dona suport a la campanya "Catalunya no al TTIP" #nicetanittip davant el rebuig del recurs de constitucionalitat sobre el CETA (acord comercial UE-Canadà)

CCOO de Catalunya dona suport a la campanya "Catalunya no al TTIP" #nicetanittip davant el rebuig que va tenir lloc ahir al Congrés dels Diputats del recurs de constitucionalitat sobre el CETA.

més informació »

CCOO de Catalunya presenta, en el Dia d'Europa, les dades de l'Eurobaròmetre social

Estudi comparatiu de la Unió Europea (UE) i Catalunya.

més informació »

CCOO dona suport a la concentració en suport dels presos palestins en vaga de fam

Demà dimecres, 10 de maig, a les 19.00 hores, a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

En el Dia d'Europa, CCOO de Catalunya reivindica la recuperació dels drets socials perduts durant la crisi

Al cap de poques hores de saber els resultats de les eleccions presidencials franceses, que han donat la victòria a Emmanuel Macron, candidat del partit liberal “En marxa!”, es constata un cop més que la pèrdua de drets socials i l'empitjorament de les condicions de vida de la ciutadania són un bon caldo de cultiu i una greu amenaça per a l'aparició i la consolidació de moviments d'extrema dreta.

més informació »

Visita a CCOO de la ministra de Turisme de Nicaragua per presentar el país com a destinació turística

Dilluns, 8 de maig, a les 12.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.