Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

CCOO organitza una jornada internacional sobre el moviment sindical i el treball digne al món

Demà divendres, 17 de febrer, a partir de les 10 hores, a la seu del sindicat a Barcelona, amb presència de Maria Helena André, de l'OIT.

més informació »

Jornada internacional 'El moviment sindical i el treball digne al món'

Divendres 17 de febrer de 2017 a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Philippe Martinez, secretari general de la CGT França, visita la seu de CCOO de Catalunya

Acte 'El sindicalisme confederal per una Europa Social'.

Acte 'El sindicalisme confederal per una Europa Social'

Divendres 10 de febrer de 2017, a partir de les 10 hores.

més informació »

Acte ‘El sindicalisme confederal per una Europa social' amb Philippe Martinez, secretari general de la CGT de França

Demà divendres, 10 de febrer, Ignacio Fernández Toxo i Joan Carles Gallego, secretaris generals de CCOO i de CCOO de Catalunya, rebran a Barcelona al sindicalista francès.

més informació »

CCOO dona suport a la concentració Stop Trump organitzada per la plataforma Unitat contra el feixisme i el racisme

Demà dissabte, 4 de febrer, a les 12.00 hores, al davant del Consolat dels Estats Units a Barcelona (Pg. Reina Elisenda de Montcada, 23).

'El sindicalisme confederal per una Europa Social'

L'acte "El sindicalisme confederal per una Europa Social" tindrà lloc a la seu de CCOO de Catalunya, el divendres 10 de febrer, a partir de les 10 del matí, i comptarà amb la projecció de la pel·lícula 'Gracias Jefe', de François Ruffin.

més informació »

CCOO dóna suport a les mobilitzacions contra el CETA

Demà dissabte, 21 de gener, a Barcelona concentració a les 12.00 h davant la seu de l'Oficina del Parlament Europeu (Passeig de Gràcia, 90).

més informació »

Fes sentir la teva veu per una Europa Social!

La Confederació Europea de Sindicats (CES), juntament amb la resposta que ha preparat a la consulta de la Comissió, ha llançat una campanya de recollida de signatures que amb el títol 'Els drets socials primer. Fes sentir la teva veu per una Europa Social', pretén pressionar la Comissió Europea perquè els drets socials ocupin el lloc que els correspon al pilar europeu de drets socials.