Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

CCOO dóna suport a les mobilitzacions contra el CETA

Demà dissabte, 21 de gener, a Barcelona concentració a les 12.00 h davant la seu de l'Oficina del Parlament Europeu (Passeig de Gràcia, 90).

més informació »

Fes sentir la teva veu per una Europa Social!

La Confederació Europea de Sindicats (CES), juntament amb la resposta que ha preparat a la consulta de la Comissió, ha llançat una campanya de recollida de signatures que amb el títol 'Els drets socials primer. Fes sentir la teva veu per una Europa Social', pretén pressionar la Comissió Europea perquè els drets socials ocupin el lloc que els correspon al pilar europeu de drets socials.

més informació »

CCOO de Catalunya reclama igualtat de drets i oportunitats per a tota la ciutadania

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones Migrades, el 18 de desembre.

Casa nostra, casa vostra

Més de 200 organitzacions socials, entre les que hi ha CCOO de Catalunya, i 100 entitats culturals catalanes hem iniciat la campanya unitària 'Casa nostra, casa vostra' per exigir el compliment dels compromisos de la UE i del Govern espanyol sobre els refugiats i impulsar l'acollida d'aquestes persones a Catalunya. Amb el lema #Volem acollir, la campanya pretén sensibilitzar i mobilitzar la ciutadania i pressionar les institucions catalanes perquè adoptin polítiques d'acollida “reals i efectives” davant la “inacció” del Govern central.