Internacional

Mapa del mónTeixir xarxa entre tota la gent treballadora del món és consubstancial a l'existència mateixa dels sindicats i una manera més de treballar i reivindicar la construcció d'un món on es respectin de manera col·lectiva els drets de les persones. Per això, des de la Secretaria de Política Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, volem contribuir, amb tota la modèstia, però també amb tot el convenciment, a aconseguir-ho.

Notícies

Jornada: "La producció intel·ligent en la indústria manufacturera i l'organització del treball: nous escenaris per a les relacions industrials"

Demà dimarts, 14 de novembre, a les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Jornada sobre 'La producció intel·ligent en la indústria manufacturera i l'organització del treball: nous escenaris per a les relacions industrials'

Les Secretaria d'Internacional i Cooperació i la de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, en el marc del projecte europeu 'Smart Industrial Relations' organitzen una jornada sobre 'La producció intel·ligent en la indústria manufacturera i l'organització del treball: nous escenaris per a les relacions industrials'.

més informació »

Organitzacions i activistes d'arreu de l'Estat es reuneixen a Barcelona per analitzar els impactes dels tractats de lliure comerç i inversions

Campanya No al TTIP.

més informació »

Debat "Treball esclau. Passat i present"

Dilluns, 30 d'octubre, a les 18 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

Suport de CCOO de Catalunya a la vaga de funcionaris a França

Avui dimarts, 10 d'octubre.

Manifest conjunt de la Jornada Mundial pel Treball Digne 2017

En aquesta desena edició, des de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya volem reafirmar el nostre suport i compromís en la lluita global pel treball digne arreu del món.

més informació »

La Secretaria d'Internacional i Cooperació i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya organitzen la Setmana del Treball Digne

Actes entre el 2 i el 7 d'octubre de 2017.

Setmana del Treball Digne

Amb motiu de la celebració del 7 d'octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne, la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO Catalunya ha organitzat una sèrie d'activitats al llarg de la setmana compresa entre el 2 i el 6 d'octubre, sota el lema “setmana del treball digne” per reivindicar la defensa del treball digne i la lluita contra la precarietat.

més informació »

CCOO de Catalunya alerta sobre l'entrada en vigor provisional del CETA, tractat de lliure comerç i inversions amb Canadà

El sindicat se suma a les protestes de la campanya CATALUNYA NO AL TTIP.