img 20190527 181617

Intervenció de Joan Carles Gallego a l’acte d’inauguració de l’exposició ‘Teresa Pàmies. Tot és en els llibres’

Teresa Pàmies, més enllà del valor de la seva obra literària, representa el compromís polític i social, el pensament lliure i creatiu, la memòria que vol explicar i entendre el present, el paper no subordinat de la dona i la reivindicació d’un feminisme rigorós, el valor de la militància, la camaraderia i la responsabilitat. Una trajectòria vital que connecta amb el compromís i els valors de moltes dones i homes que són el cos i la força col·lectiva del sindicat.

enquesta20m2017

Presentació de l’enquesta a l’afiliació sobre opinions i actituds sociopolítiques

CCOO ha presentat una enquesta elaborada pel seu CERES (Centre d’Estudis i Recerca Sindicals) sobre opinions i actituds sociopolítiques de l’afiliació de CCOO de Catalunya. És una consulta telemàtica resposta per més de 9.000 persones que mostra dades interessants del que opinen els afiliats i les afiliades del primer sindicat de Catalunya sobre temes socials i polítics, i que són una bona mostra de la classe treballadora catalana.

Salutació de Joan Carles Gallego a l’acte final de la Marxa Pagesa, convocada per Unió de Pagesos

Salutació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, a l’acte final de la Marxa Pagesa, convocada per Unió de Pagesos per defensar la dignitat de la pagesia, així com per reivindicar el reconeixement de l’activitat agrària i la necessitat de renovar el contracte de la societat amb el camp en la conjuntura del canvi social i polític que viu Catalunya. (28/01/17)

rp jcg 26oct2016

Roda de premsa de Joan Carles Gallego sobre la renovació de la Secretaria General

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, ha valorat en roda de premsa la reunió del Consell Nacional, en què s’ha explicat el procés de renovació de la Secretaria General, davant la proximitat de l’11è Congrés. Segons els Estatuts del sindicat, Joan Carles Gallego podia optar a un tercer mandat extraordinari, però la seva decisió, atesa la bona marxa del sindicat, ha estat la de no presentar-s’hi.
(26/10/16)

assemblea 19octubre16

Assemblea de delegats i delegades de CCOO de Catalunya

Amb el lema “Fem CCOO, fem solidaritat”, l’assemblea de delegats i delegades de CCOO de Catalunya ha coincidit amb l’inici del curs sindical i amb la finalització del procés de concentració d’eleccions sindicals. S’ha aprofitat la trobada de l’actiu sindical per marcar prioritats i donar un fort impuls a l’estratègia de mobilització sindical i social. (19/10/16)