Roda de premsa de Joan Carles Gallego sobre la renovació de la Secretaria General

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, ha valorat en roda de premsa la reunió del Consell Nacional del dia 26 d’octubre, en què s’ha explicat el procés de renovació de la Secretaria General, davant la proximitat de l’11è Congrés (4, 5 i 6 d’abril del 2017). Segons els Estatuts del sindicat, Joan Carles Gallego podia optar a un tercer mandat extraordinari, però la seva decisió, atesa la bona marxa del sindicat, ha estat la de no presentar-s’hi.

Feu clic per veure les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dimecres 26 d’octubre del 2016.