Intervenció de Joan Carles Gallego en l’acte central del 40è aniversari de l’Assemblea de Barcelona

El dia 11 de juliol del 2016, 40 anys després de l’Assemblea de Barcelona celebrada a l’església de Sant Medir en la qual CCOO va constituir-se en sindicat, s’han celebrat dos actes commemoratius a Barcelona. Al matí, després d’un homenatge a Cipriano García sota la placa que porta el seu nom al costat de l’església de Sant Medir, a l’interior del teatre de l’església, s’ha reunit el Consejo Confederal de CCOO d’Espanya per recordar aquella històrica assemblea i també per convocar l’11è Congrés del sindicat, que se celebrarà el juny del 2017; en acabar s’ha fet un debat amb la presència d’Owen Jones, periodista i escriptor britànic. Ja a la tarda, a l’espai de Can Fabra de Barcelona (antiga Fabra i Coats), s’ha fet un acte commemoratiu per recuperar la memòria col·lectiva i el paper de desenes de milers d’homes i dones que van contribuir a la recuperació de la democràcia i a la consolidació de CCOO com l’organització social més important.

Feu clic per veure la intervenció de Joan Carles Gallego a l’acte commemoratiu del 40è aniversari de l’Assemblea de Barcelona.