‘Lluita Digital’ 365. Especial 8 de Març

En aquest número especial sobre el 8 de Març parlem dels diversos actes organitzats, de l’informe “Treballs i crisi de la COVID-19: un impacte molt feminitzat”, de la jornada “Treballs essencials, dones essencials” i del Manifest “Som dones, som essencials”, entre altres temes.

Manifest amb motiu del Dia Internacional de la no Violència contra les Dones i Nenes

Les violències contra les dones pel fet de ser dones esdevenen l’exemple més dur, dolorós i greu de la discriminació masclista. Suposen una greu vulneració dels drets i de la llibertat de les dones i formen part de la vida quotidiana, social i laboral de les dones de totes les edats, orígens, creences, condicions, opcions i classes. I es produeixen en el conjunt de les relacions socials.

Assemblea ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’

En el marc del 25 de Novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea amb el lema ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’ A més també ha volgut donar un missatge plàstic amb la instal·lació d’una cortina de missatges per denunciar la violència de manera col·lectiva.