Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical del CERES. Núm 4 (Juny de 2014)

Servei d’informació i documentació jurídica

Ja tenim disponible el Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical, núm. 4, de Juny de 2014. Us convidem a consultar-lo:

Butlletí (format pdf)

Butlletí (format word)

En aquest número presentem informes i documents sobre:

Xarxes socials i llibertat sindical,
Ultraactivitat de convenis col·lectius denunciats amb anterioritat a l’aplicació de la Reforma Laboral 2012,
Carta Social Europea: aplicació directa en la jurisprudència espanyola
Avaluació de Riscos Psicosocials al sector bancari: comentari sindical d’una sentència recent de l’Audiència Nacional
… I molt més.

El Butlletí és una publicació periòdica de distribució electrònica que presenta, valora i dóna accés a una selecció qualitativa d’informacions d’interès jurídic i sindical. El Butlletí de juny s’estructura en els apartats següents: Estudis Jurídics, Estudis d’Interès Sindical, Jurisprudència, Convenis Col·lectius i Enllaços.

Ens podeu adreçar suggeriments i comentaris, així com sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu: [email protected]

Números anteriors

Butlletí de Maig 2014