CCOO lamenta l’accident laboral mortal a Quart (Gironès) d’un treballador de l’empresa Refrigeración Casassas

Condol a la família i companys

El passat dimarts 8 de març es va produir un accident laboral d’un treballador de l’empresa Refrigeración Casassas, S.A. -dedicada a instal·lació i manteniment de fred industrial-desplaçat a la població de Quart (Gironès), amb el resultat del treballador mort. L’accident va passar a unes instal·lacions situades a la Ctra. C-65, km 25, quan l’operari va caure des d’un sostre de 5 metres en perdre l’equilibri a l’hora de prendre mides.

Des de CCOO i CCOO d’Indústria de les Comarques Gironines lamentem aquest fet i volem expressar el condol a la seva família i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident i per depurar les responsabilitats sobre aquest fet.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquest desafortunat accident, a les seus del sindicat CCOO a Barcelona i de la CCOO d’Indústria de les Comarques Gironines durant la jornada d’avui presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.