8 de març de 2013, Dia Internacional de la Dona Treballadora

“Dona, Reacciona i Actua”

Amb el lema “Dona, Reacciona i Actua”, CCOO de Catalunya celebra el 8 de Març, Dia Internacional de la Dona Treballadora, amb diferents actes arreu del país.

A Barcelona, els actes confederals consistiran en una assemblea de delegades i delegats (10.00 h, sala d’actes de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16) on es parlarà de la pèrdua de drets socials i laborals de les dones en l’àmbit públic i de l’empresa privada, com els afecten psicològicament aquestes situacions i com afrontar-les, amb intervencions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Montse Pérez, secretària de Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya, i una taula rodona amb Lluïsa Montes, Assessorament i Salut Laboral de CCOO de Catalunya, Neus Moreno, INSHT- ISTAS CCOO, i Alba Garcia, Programa dona de l’Ajuntament de St. Feliu de Llobregat. Tot seguit (12.00 h) hi haurà una manifestació amb sortida de la seu de CCOO de Catalunya fins a la seu de la patronal catalana, Foment del Treball, on es faran visibles les nostres reivindicacions.

Feu clic per veure:
– el cartell del 8 de març de 2013
– el manifest del 8 de març de 2013
– el vídeo convocant als actes confederals del 8 de març de 2013
– la revista Treballadora especial del 8 de març de 2013
– la notícia de l’informe sobre la situació de les dones en el mercat de treball
– el manifest conjunt del 8 de març de 2013
– el recull d’actes del 8 de març del 2013