Josep M. Romero surt escollit secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf amb un 98 % dels vots

Ahir es va celebrar el 3r Congrés de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf i l’actual secretari general va ser reelegit per un nou període de quatre anys amb 138 vots a favor, 2 vots en contra i 1 abstenció.
Romero és baixllobregatí, de Sant Joan Despí, treballador de RENFE, graduat social i des de ben jove vinculat a CCOO. Ha desenvolupat diverses responsabilitats internes, com coordinador nacional d’Acció Jove, secretari de Formació Sindical i Cultura, secretari d’Organització de CCOO de Catalunya, i des del 2017 és secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf.

CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf organitza el seu 3r congrés amb el títol: “Treball Digne, sostenibilitat i igualtat”

CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia, Garraf organitza el seu 3r congrés, en el que participaran 160 delegats i delegades dels diferents sectors d’activitat i de les quatre comarques. El sindicat es presenta en aquest 3r congrés amb una fusió territorial molt consolidada, amb 29.312 persones afiliades i un 44,63% de representativitat a les empreses, sent el primer sindicat a totes quatre comarques

Assemblea d’Acció Jove – CCOO a Cornellà de Llobregat

Volem recordar-te que encara ets a temps d’inscriure’t a l’Assemblea de Joves de CCOO que farem el proper divendres, 19 de març del 2021, a partir de les 17.30 hores, a la sala d’actes de CCOO de Cornellà de Llobregat (ctra. d’Esplugues, 68).

En aquesta assemblea intentarem donar un donar un nou impuls a la cerca de fórmules de participació que situïn de manera clara i evident la nostra realitat i problemàtica i que ens permetin crear espais per als joves per dinamitzar la nostra implicació a l’intern del sindicat.

A l’assemblea, podràs participar tant de manera presencial com telemàtica. En aquest darrer cas, si confirmes la teva assistència, et farem arribar l’enllaç de Zoom perquè puguis connectar-t’hi.

Trobada virtual del 12è Congrés de CCOO de Catalunya amb Javier Pacheco

En el procés congressual en què estem immersos i en la línia de fomentar la participació i el debat sobre les línies estratègiques del sindicat en el 12è Congrés de CCOO de Catalunya, es va convocar a una assemblea virtual que vam fer de manera semipresencial a la Sala d’actes de CCOO de Cornellà de Llobregat el passat 12 de gener del 2021 en torn de matí i de tarda.