CCOO convoca el seu congrés amb el lema: “#CONSTRUÏM FUTUR: TREBALL DIGNE, IGUALTAT I SOSTENIBILITAT”

El passat dijous 12 de novembre es va reunir el Consell territorial, màxim òrgan de direcció de CCOO Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf i ha decidit convocar el seu 3r. Congrés intercomarcal, pel 15 d’abril de 2021 al Teatre Casal de Vilafranca del Penedès, amb el lema: “Construïm futur: treball digne, igualtat i sostenibilitat”.

L’actual secretari general, Josep Maria Romero, ha informat al màxim òrgan de direcció entre congressos que optarà a la reelecció i ha destacat que el sindicat aborda el repte de fer un debat potent, fent compatible el caràcter semipresencial i afegint el potencial de les eines telemàtiques. El dirigent sindical ha subratllat: “Intentarem fer un congrés en un moment especialment difícil per a la classe treballadora defensant l’ocupació i els llocs de treball, empenyent per fer els canvis necessaris per transformar el nostre teixit productiu sense oblidar la lluita per incrementar la protecció social, especialment de les persones més vulnerables. És fonamental debatre la posició del sindicat al voltant dels grans reptes i transformacions socials, digitals, econòmiques i ecològiques i influir perquè aterrin en projectes inclusius i sostenibles al nostre territori.”

Carta de convocatòria al 3r Congrés