Dates de congressos de federacions i unions territorials de CCOO

Abans de l’11è Congrés

Les federacions i unions territorials de CCOO de Catalunya organitzen els seus respectius congressos abans de la celebració de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya (4, 5 i 6 d’abril de 2017). Les dates previstes són les següents:

Federació de Construcció i Serveis. 28 de febrer. Sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).
Federació de Pensionistes i Jubilats. 1 de març. La Casa del Mar  (C. d’Albareda, 7, Barcelona).
CCOO d’Indústria. 2 i 3 de març. Tecnocampus (Av. d’Ernest Lluch, 32, Mataró).
CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona. 7 de març. Teatre Auditori Can Palots  (C. de Barcelona, 8, Canovelles).
CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central. 8 de març. Teatre Municipal La Sala (C. de Cervantes, 126, Rubí).
CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf. 9 de març. Auditori de Cornellà de Llobregat (C.  d’Albert Einstein, 51, Cornellà).
Federació de Serveis. 14 i 15 de març. Auditori del Caixaforum (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8).
Federació de Sanitat. 16 de març. Sala d’actes del local de CCOO de Cornellà de Llobregat (Ctra. d’Esplugues, 68, Cornellà de Llobregat).
Federació de Serveis a la Ciutadania. 16 i 17 de març. Sala d’Actes WTC (Moll de Barcelona, s/n. Edifici Este, Barcelona).
Federació d’Educació. 17 i 18 de març. Sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).
CCOO de les Comarques Gironines. 21 de març. Sala Coma Cros (Carrer Sant Antoni, 1, Salt).
CCOO de Tarragona. 23 de març. Aula Magna del Campus Catalunya Universitat Rovira i Virgili (Av. de Catalunya, 35, Tarragona).
CCOO de les Terres de Lleida, 24 de març. Espai Orfeó de l’Orfeó Lleidatà (C. de Sant Martí, 60-62, de Lleida).