Guia de la delegada i el delegat de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya

En aquesta guia hi trobaràs, breument, tota la informació pràctica relacionada amb el desenvolupament de l’11è Congrés i les importants novetats respecte d’anteriors convocatòries, com són: la nova credencial, que incorpora, entre altres informacions, la fotografia del delegat o la delegada sindical i el codi de barres que permetrà fer el procés d’acreditació de forma ràpida i sense esperes; l’ús de l’app CCOO.CAT permetrà navegar pels diferents continguts i incorpora el nou sistema de validació de les dietes i desplaçaments. A més a més, a l’app CCOO.CAT també hi haurà informació sobre els horaris, els allotjaments, la mobilitat, els àpats, la cultura, els contactes, etc.

Informe-balanç a l’11è Congrés de CCOO de Catalunya

Han estat anys complicats i complexos, de regressió de drets i de lluita defensiva, de reformes antisocials i de polítiques autoritàries, als quals el sindicat hem fet front, resistint, denunciant i reivindicant, organitzant els treballadors i treballadores, promovent la participació i el debat, renovant estructures, formes i continguts. I tot això, constatant les dificultats que genera la precarietat creixent i els alts nivells d’atur que aïllen les persones treballadores.

Horari de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya

El Consell nacional de CCOO de Catalunya va aprovar, el dilluns 27 de març, l’horari definitiu de l’11è Congrés del sindicat que tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017 al Palau de Congressos de la Fira Barcelona amb el lema “Fem CCOO”.

Presentació del pla d’acció de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya

El pla d’acció és el conjunt de propostes polítiques i de treball per als propers quatre anys del conjunt de les organitzacions confederades a CCOO de Catalunya. Fa un recorregut pels elements centrals de la vida política, econòmica i social de Catalunya i, sobretot, de les relacions de treball, els drets de les treballadores i treballadors i el seu dret d’organització al sindicat garantint un espai per desenvolupar els valors col·lectius que representa la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.