CCOO de Catalunya celebra el seu 11è Congrés els dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017

Al Palau de Congressos de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n)

Els dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017 tindrà lloc al Palau de Congressos de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n) l’11è Congrés de CCOO de Catalunya, amb presència de 651 delegats i delegades. D’aquest congrés sortirà la nova direcció del sindicat i les línies estratègiques de l’organització per als propers quatre anys. Precisament l’actual secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, ja va explicar que en aquest congrés renunciarà a presentar-se a un tercer mandat extraordinari, donant pas a la candidatura de Javier Pacheco, que optarà a ser escollit nou secretari general.

A les 15.30 hores de demà dimarts començarà l’11è Congrés de CCOO de Catalunya. Durant la tarda tindran lloc les intervencions de l’Alcaldessa de Barcelona, Ada Colau (16.08 hores), del President de la Generalitat, Carles Puigdemont (16.23 hores), i dels diferents convidats institucionals com PIMEC, Foment, UGT i USOC. A les 16.43 hores està prevista la intervenció de Joan Carles Gallego amb l’informe general i a les 20.20 hores intervindrà Ignacio Fernández Toxo, secretari general de la Confederació Sindical de CCOO. Amb aquesta intervenció finalitzarà la sessió.

El dimecres, 5 d’abril, tindrà lloc durant tot el dia una nova sessió de l’11è Congrés. A les 10.15 hores es votarà l’informe general i començarà el treball en comissions dels eixos del pla d’acció i el debat de les esmenes. Ja per la tarda, a les 18.05 hores es presentaran les candidatures a la direcció del sindicat i es farà la votació (amb urnes). Sobre les 20.05 hores, s’informarà dels resultats de la votació i ja es coneixerà oficialment el nou secretari general de CCOO de Catalunya.

El dijous, 6 d’abril, tindrà lloc la tercera i última sessió de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya. A les 9.00 hores es reunirà per primer cop el nou Consell Nacional del sindicat que escollirà la nova Comissió Executiva. Durant el matí es debatran els documents per al Congrés de CCOO d’Espanya i sobre les 12.15 hores es presentaran i es votaran les resolucions “CCOO de Catalunya, sindicat feminista”; “CCOO de Catalunya lluita pel treball digne i contra la precarietat”; i “Un compromís amb el país i la gent treballadora”. A les 12.45 hores començarà la cloenda del congrés amb la intervenció del nou secretari general del sindicat. Sobre les 13.35 hores està prevista la clausura del congrés.

Recordeu que us podeu acreditar enviant un mail a [email protected] amb nom i cognoms, DNI i mitjà de comunicació, i també us podreu acreditar al propi Palau de Congressos, a l’espai de premsa.

Us adjuntem l’horari i la planificació prevista per als tres dies de congrés (https://www.ccoo.cat/11congres/documentacio/horari_11e_congres_ccoo_catalunya.pdf). I trobareu més informació a la web: https://www.ccoo.cat/11congres/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 d’abril de 2017

Agenda:
Dimarts 4, dimecres 5 i dijous 6 d’abril de 2017
(inici a les 15.30 hores del dimarts 4)
Palau de Congressos de Barcelona – Av. Reina Maria Cristina, s/n. BCN