2n Congrés de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya2n Congrés de CCOO d’Indústria de Catalunya

CCOO d’Indústria de Catalunya engeguem el nostre procés congressual, que arrencarà a mitjan desembre i culminarà amb el 2n Congrés de la federació, que se celebrarà els dies 2 i 3 de març de 2017, al Tecnocampus de Mataró, amb el lema “Fem indústria”. En aquest procés congressual, que s’emmarca en l’11è Congrés confederal i de CCOO de Catalunya, hi estan cridats a participar els més de 41.600 afiliats i afiliades de la federació.

En la reunió del Consell de la federació del passat 10 de novembre de 2016 es va ratificar l'Annex de les normes per al desenvolupament del procés congressual de la nostra federació.

Serà un procés molt més participatiu, complint amb els compromisos assumits en l’Assemblea Sindical Oberta i en la Conferència de Dones i Homes, en el qual a més d’aprovar el Pla d’acció per al pròxim mandat, es renovaran els òrgans de direcció de la federació i dels sindicats intercomarcals i àmbits funcionals.

DOCUMENTS CONGRESSUALS:

- Calendari congressual