Dies 9 i 10 de novembre a l'Alberg Mare de Déu de Montserrat (passeig de la Mare de Déu del Coll, 41-51, Barcelona)

XVI Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas

El divendres 9 i el dissabte 10 de novembre, Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya organitza la XVI Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas, amb el lema “Que no ens guanyin la partida”.

Tindrà lloc a l’Alberg Mare de Déu de Montserrat (passeig de la Mare de Déu del Coll, 41-51, de Barcelona), a partir de les 16.45 hores del divendres 9 de novembre, amb sessions sobre la Inspecció de Treball i sobre el sindicalista de referència, i amb trobada amb el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco. Ja el dissabte 10 de novembre, a partir de les 9.30 hores, es parlarà de gènere i mercat laboral i de salut laboral, i per acabar, es debatrà sobre noves realitats del treball i precarietat.

Més informació a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de novembre de 2018

Agenda:
Divendres 9 i dissabte 10 de novembre, de 2018
a partir de les 9.30 hores
Alberg Mare de Déu de Montserrat - Passeig de la Mare de Déu del Coll, 41-51. Barcelona
08/11/2018