Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas: “Que no ens guanyin la partida!”

Els dies 9 i 10 de novembre, a Barcelona

Un any més Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya organitza l’Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas, una escola de formació dirigida a joves. En aquest cas, serà una trobada de dos dies on s’analitzarà la situació actual, qüestions de gènere i l’acció sindical.

Aquest any l’escola porta per títol “Que no ens guanyin la partida!”, ja que la finalitat és dotar de mecanismes els assistents per poder combatre la precarietat que actualment s’està vivint. Es durà a terme els dies 9 i 10 de novembre a Barcelona a l’alberg Mare de Déu de Montserrat. L’allotjament i els àpats van a càrrec de l’organització.

Feu clic per :
– veure el programa de la XVI Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas
– omplir el formulari d’inscripció de la XVI Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas
– descarregar-vos el cartell de la XVI Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas

#SomBandaOrganitzada
@Joves_ccoo

Com arribar-hi?

Amb autobús urbà:
– (diürn) Línies V-17, c/ Roger de Llúria cantonada plaça d’Urquinaona, i 92, que surt del passeig Marítim.
– (nocturn) N-5, sortida plaça de Catalunya, fins a la parada el Coll – la Teixonera.

Amb metro:
– Estació de Vallcarca, L-3 (cada 5 minuts) TMB, sortida República Argentina, i línia blava L-5, parada el Coll – la Teixonera.

Com arribar a la ciutat:

Amb autobús:
– Estació del Nord caminar fins a la plaça d’Urquinaona, agafar V-17 direcció al Carmel.

Amb tren:
RENFE (tel. 902 240 202)
– Estació de França, caminar fins a Via Laietana i agafar V-17 direcció al Carmel
– Estació de Sants, metro línia verda L-3 fins a Vallcarca, a 30 minuts.

Aeroport:
Amb l’Aerobús.