Full informatiu per a delegats i delegades de prevenció inclòs en la convocatòria d'accions transversals AT2017-0108

Com s'organitza la prevenció a l'empresa? Serveis de prevenció


Foto Des de l’entrada en vigor del Reglament dels serveis de prevenció (RSP), el 1997, totes les empreses han de tenir organitzada la prevenció dins les modalitats que preveu la llei: assumpció per part de l’empresariat, dels treballadors i treballadores designats, del servei de prevenció propi (SPP) o mancomunat (SPM) i del servei de prevenció aliè (SPA). Aquesta organització es pot fer només amb una modalitat o combinant-ne de diferents, i sempre garantint la coordinació entre elles.

L’objectiu d’aquest full informatiu és aconseguir una intervenció efectiva dels delegats i delegades de prevenció, pel que fa a la identificació de l’incompliment dels requisits legals i materialment necessaris, així com oferir una prevenció de riscos real, amb la necessària informació i participació dels delegats i delegades de prevenció, per aconseguir la millora de la prevenció a les empreses.

Català
Castellà

Aquesta fitxa s'emmarca en el projecte de la Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales, FSP, en la convocatòria d'accions transversals AT2017-0108.


Finançat per:
Ministerio de Empleo y Seguridad Social. Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales. 
25/06/2018

 

La teva privacitat és important

Utilitzem galetes (cookies) pròpies i de tercers per analitzar el web, permetre el funcionament d’un xat, donar suport i resoldre dubtes dels usuaris, personalitzar les opcions de navegació per a la nostra web i oferir la possibilitat de compartir i d’interactuar amb les xarxes socials. Mitjançant l’acceptació d’aquesta informació, se n’accepta expressament l’ús. En tot cas, es pot obtenir més informació sobre la nostra política de galetes o saber com deshabilitar-les o desactivar-les amb la informació que es mostra aquí.