CCOO i UGT convocaran mobilitzacions per desbloquejar el conveni de pastisseria, brioixeria i confiteria de la província de Barcelona

CCOO i UGT no descarten convocar mobilitzacions davant la postura intransigent de la patronal en la negociació del Conveni col·lectiu de pastisseria, brioixeria i confiteria de la província de Barcelona. Les propostes de la patronal són retallades de drets i un augment salarial que és un insult per als treballadors i treballadores del sector, i més si tenim en compte que aquest conveni col·lectiu fa tres anys que està congelat, sense cap mena d’increment salarial, amb el que això suposa de pèrdua de poder adquisitiu per als treballadors i treballadores.

Davant d’aquesta situació, CCOO i UGT convocaran els propers dies una assemblea general de treballadors i treballadores del sector per informar-los de la situació en què es troben les negociacions del conveni i per preparar un calendari de mobilitzacions.