Vaga a Wanner Technical Insulation del 31 de juliol al 4 d’agost per exigir a l’empresa que pagui les nòmines pendents

La setmana que ve la plantilla de Wanner Technical Insulation de Tarragona farà vaga per exigir a l’empresa que els pagui les nòmines i els endarreriments que els deu, després que la mediació de vaga celebrada aquesta setmana es tanqués sense acord. Seran dos hores diàries de vaga des del dilluns 31 de juliol fins al divendres 4 d’agost.

Coincidint amb les jornades de vaga, els treballadors de Wanner Technical Insulation faran diferents concentracions per denunciar la situació en què es troben i exigir una solució per poder resoldre aquest conflicte al més aviat possible. Les concentracions previstes seran:

• Dilluns 31 de juliol i dimecres 2 d’agost, de 6.30 a 8.30 h, a l’entrada de la central nuclear d’Ascó.
  • Dimarts 1 d’agost i dijous 3 d’agost, de 6 a 8 h, a l’entrada de la central nuclear de Vandellòs.
  • Divendres 4 d’agost, de 7 a 9 h, davant del taller de Wanner a Tarragona (polígon Riuclar, c. del Ferro, 16).
20230731 Vaga Wanner Technical Tarragona

La plantilla de Wanner Technical Insulation de Tarragona desenvolupa feines de muntatge i manteniment a les centrals nuclears d’Ascó i Vandellòs, principalment, i a diverses empreses químiques del Camp de Tarragona i s’està trobant que, a més de no cobrar, algunes empreses principals estan prescindint dels treballadors de Wanner que desenvolupen la seva activitat a les seves instal·lacions, perquè Wanner tampoc està pagant la Seguretat Social d’aquestes persones, la qual cosa agreuja encara més la seva situació.

CCOO d’Indústria manifesta tot el seu suport a la plantilla de Wanner Technical Insulation i l’acompanyarà en aquestes jornades de mobilització per exigir una solució.