CCOO presenta l’informe “Una aproximació a la pobresa en el treball 2021”

CCOO de Catalunya ha presentat l’informe “Una aproximació a la pobresa en el treball. Impacte de la COVID-19 a la província de Barcelona i al conjunt català. 2021”

En aquest informe hem volgut plasmar l’impacte que ha tingut la crisi sanitària originada per la COVID-19 i la posterior normalització el 2021, en el mercat de treball a Catalunya i a la província de Barcelona, en concret. El document ens permet conèixer com aquest impacte ha pogut incidir en les vides de les treballadores i treballadors. Tal i com hem fet en anteriors edicions on hem abordat el concepte de pobresa laboral, hem analitzat tres factors o pilars que expliquen l’empobriment de les persones treballadores. Creiem que aquests elements són el mercat de treball, la situació de les llars i el sistema de protecció social. Aquestes tres variables aporten informació rellevant per dur a terme aquesta aproximació a les situacions de pobresa que envolten el treball i des de fa dos anys, situacions afectades directament pel context de pandèmia.

Descarregueu l’informe “Una aproximació a la pobresa en el treball 2021” o la infografia “Una aproximació a la pobresa en el treball 2021” en format PDF

Infografia Pobresa En El Treball 2021

Roda de premsa de presentació de l’informe