Solidaritat amb les víctimes del terratrèmol al Marroc i de les inundacions a Líbia

Arran del terrible terratrèmol succeït al Marroc i de les devastadores inundacions ocorregudes a Líbia, CCOO de Catalunya expressa el seu condol i la seva solidaritat amb els pobles marroquí i libi, les seves clases treballadores i les seves organitzacions sindicals. Des de CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat volem enviar un missatge d’esperança de cara a la futura reconstrucció de les zones afectades a ambdós països magribins i mostrar el nostre suport a les famílies que hi viuen.

Per aconseguir-ho, us demanem que col·laboreu en aquesta campanya mitjançant donatius per BIZUM al número: 05125. Els donatius es destinaran exclusivament a pal·liar la situació de les famílies marroquines i líbies afectades. Tan bon punt disposem de més informació sobre la destinació d’aquests ajuts us n’informarem.

La gent de CCOO, sempre solidària!

BIZUM al número: 05125

Transferència bancària

Titular: CONFEDERACIÓN SINDICAL COMISIONES OBRERAS

IBAN: ES22 2100 5731 7202 0000 3657

SWIFT/BIC: CAIXESBBXXX

A la transferència ha de constar-hi el nom i els cognoms de la persona que fa la donació (o bé la raó social, en cas que es tracti d’una entitat amb personalitat jurídica), amb el concepte següent: “Solidaritat amb el Marroc i Líbia”.

Solidaritat Marroc Libia