Hem d’anar tots a l’una o a la una?

Hem d’anar tots a l’una o a la una? A l’una

Per expressar ‘a un temps, unidament, conjuntament’, l’expressió adequada és a l’una, no pas a la una, la qual fa referència a l’hora del dia i que, per tradició, no s’apostrofa. 

Si continuen xerrant tots a l’una no acabarem ni a la una de la matinada!


Afilia’t! Contacta