Es pot dir ‘apreci’ i ‘despreci’ en català?

Es pot dir ‘apreci’ i ‘despreci’ en català? No

Malgrat l’ús general que es fa del mot apreci, i encara que el verb apreciar sigui normatiu, en català s’ha de dir afecte, estima o estimació. Així mateix, cal evitar les formes derivades despreci i despreciar, i dir menyspreu i menysprear, respectivament.  

Només fa una setmana que és a l’oficina, però tothom li ha agafat molt d’afecte.

Afilia’t! Contacta