Taller sobre la gestió del risc ergonòmic amb perspectiva de gènere

La Unió Intercomarcal de CCOO Tarragona ha organitzat, per al proper 18 de març, un taller sobre els riscos ergonòmics per formar delegats i delegades de prevenció en l’aplicació pràctica de l’eina descriptiva desenvolupada per CCOO de Catalunya, centrada en l’avaluació ergonòmica des d’una perspectiva de gènere dels llocs de treball, i on s’inclouran propostes per a l’adaptació dels procediments d’avaluació a les pimes.

Amb aquesta activitat transmetrem, per tant, eines i criteris d’actuació perquè els nostres delegats i delegades puguin intervenir sindicalment en la millora de les condicions de treball i de la protecció de la salut de les persones treballadores, i de la qualitat de les activitats preventives que es realitzen a les empreses.

D’aquesta manera contribuirem a l’impuls de l’Objectiu 2 de L’Estratègia Espanyola de Seguretat i Salut en el Treball 2023-2027 (EESST), relatiu a les noves formes d’organització del treball (línies d’actuació 2.2), així com l’Objectiu 3 (línies d’actuació 3 i 4) i l’Objectiu 5 (línies d’actuació 3 i 4).

Programa del taller “Gestió del risc ergonòmic amb perspectiva de gènere

• Dia: 18/03/2024
  • Horari: de les 10.00 h  a les 13.30 h
  • Sala d’actes de CCOO Tarragona (c. Emperador August, 48, 2a, planta)