Jornada de prevenció de riscos laborals: “El canvi de contingències i la investigació dels accidents de treball”

CCOO del Vallès Oriental, el Maresme i Osona ha organitzat, per al proper 28 de juny, una jornada formativa de prevenció de riscos laborals per a delegats i delegades de prevenció sobre el canvi de contingències i la investigació dels accidents de treball, en la qual es desenvoluparan diferents tallers.

Aquesta activitat servirà per a donar eines i criteris d’actuació als nostres delegats i delegades per poder intervenir sindicalment en la qualitat de les activitats preventives que es realitzen a les empreses, incidint en les causes que provoquen els accidents de treball i malalties professionals.

D’aquesta manera contribuirem al compliment dels objectius acordats en l’Estratègia Catalana de Seguretat i Salut Laboral 2021-2026, i en concret permetrà impulsar l’objectiu estratègic de Reduir la sinistralitat (OE2) i Fomentar la qualitat de la prevenció de riscos laborals (OE1), a través de l’impuls de la participació de la representació sindical (OP 1.7), ja que l’adquisició de nous coneixements i capacitats de la nostra estructura sindical és fonamental per a una participació sindical activa en la millora de les condicions de treball i de les mesures preventives front els riscos laborals.

Programa de la jornada: el canvi de contingències i la investigació dels accidents de treball

Dimarts, 28 de juny de 2022 de les 9.30h a les 13.30h.

Centre Cívic Can Pau Raba de Vic (Carrer Raval Cortines, 24)

• 9.30h: intervenció Jaume Coronas, Responsable Salut Laboral VORMAROS.
  •  9.50h: Intervenció, Mònica Pérez Responsable Salut Laboral CONC.
  • 10.15h: Inici 1r taller: Canvi de contingències
  • 11.15h: descans
  • 11.45h: Inici 2n taller: Investigació de l’Accident de treball (AT)
  • 13.00h: Conclusions dels tallers.
  • 13.30h: Cloenda de la jornada.

Amb el suport de:

Logotip del Departament d'Empresa i Treball. A la feina cap risc