Tornar a la feina després del càncer de mama

Què cal saber?

Quan parlem de càncer, i en particular de càncer de mama, el 45% de les dones que superen la malaltia tenen edats inferiors a l’edat legal de jubilació, per tant significa que estan en edat de treballar i que han de poder fer-ho.

Des de CCOO creiem que cal prestar especial atenció al binomi càncer de mama i treball i plantejar-nos algunes preguntes. I des de l’actiu de salut laboral de CCOO i a les empreses els i les delegades de prevenció, una vegada superat el procés de la malaltia, et podem ajudar en el moment de incorporar-te. Si vols conèixer els teus drets vina a CCOO i t’assessorarem i acompanyarem en aquest procés.

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.