Milers de persones es manifesten a tot Catalunya aquest 1 de Maig per reclamar un augment dels sous

@ccoocatalunya

Manifestació del Primer de Maig: Visca la classe treballadora! ✊🏼#1maig #ccoo #2023 #sindicat #Catalunya

♬ Fighters – OctaSounds

Milers de persones es van manifestar aquest dilluns en diverses ciutats catalanes per reclamar una pujada de salaris davant la inflació. Amb el lema “Apujar salaris, abaixar preus, repartir beneficis” s’han fet manifestacions convocades per CCOO de Catalunya i UGT a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona, Terrassa, Tortosa i Igualada, entre d’altres, per celebrar l’1 de Maig d’aquest 2023.

A Barcelona, unes 5.000 persones van realitzar el recorregut que anava des de la plaça d’Urquinaona fins al final de la Via Laietana demostrant, una vegada més, la força sindical de la gent treballadora d’aquest país. Per això, volem donar les gràcies a totes i tots que heu fet possible aquest 1 de Maig.

Feu clic per veure: