Convocada vaga a Cobra de Lleida del 5 al 8 de juliol

CCOO denuncia que l’empresa està incomplint la clàusula de subrogació prevista en el conveni sectorial

El comitè d’empresa, amb majoria de CCOO, ha convocat vaga del 5 al 8 de juliol al centre de treball de Cobra de Lleida davant l’incompliment per part de l’empresa de la clàusula de subrogació prevista en el Conveni del metall de la província de Lleida.

L’empresa Cobra és la nova adjudicatària del contracte de muntatge i manteniment de la xarxa elèctrica d’Endesa a la zona de Lleida i ha subrogat la plantilla de l’anterior contracta, tal com preveu el conveni sectorial. El problema rau en què Cobra no està respectant les condicions laborals ni salarials que tenia la plantilla d’origen i no atén les demandes del sindicat per resoldre aquesta situació.

Davant d’aquest escenari, la setmana que ve es faran quatre jornades de vaga, en les quals els treballadors es concentraran a les portes de la seu d’Endesa de Lleida (carretera N-240, km 88,5) per pressionar l’elèctrica perquè insti la direcció de Cobra a complir el que està acordat.