La plantilla d’IMESAPI intensifica les mobilitzacions per exigir a l’empresa el desbloqueig de les negociacions del pacte de millora

Davant la impossibilitat de desencallar les negociacions del pacte de millora, la plantilla d’IMESAPI ha decidit intensificar les mobilitzacions per forçar la direcció de l’empresa a fer un canvi de plantejament que permeti acostar posicions i avançar en la consecució d’un acord. CCOO els dona suport en la seva reivindicació per unes condicions salarials dignes que assegurin el poder adquisitiu dels treballadors i treballadores i pel manteniment dels llocs de treball.

El comitè d’empresa ha convocat diverses concentracions, coincidint les jornades de vaga parcials previstes per als propers dies, que es faran davant de l’Ajuntament de Barcelona i les seus de diferents districtes per instar l’Administració local a intercedir davant d’IMESAPI, com a empresa contractista del servei de manteniment de l’enllumenat públic de la ciutat.

• Dilluns 11 de març hi ha convocada una hora de vaga per torn (de 5 a 6 h, el torn de nit, de 12 a 13 h, el torn de matí, i de 17 a 18 h, el torn de tarda) i coincidint amb l’aturada de migdia faran una concentració a la plaça d’Orfila, davant la seu de districte de Sant Andreu del Palomar.
  • Dimecres 13 de març hi ha convocada vaga parcial de 3 hores (de 3 a 6 h, el torn de nit, de 10 a 13 h, el torn de matí, i de 18 a 21 h, el torn de tarda) i de 12 a 13 h faran una concentració a la plaça de Sant Jaume, davant de la seu de l’Ajuntament de Barcelona.
  • Divendres 15 de març tornaran a fer aturades d’una hora per torn.

Si la situació no es desencalla, la setmana següent seguiran amb les aturades i amb noves concentracions.