La Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya organitza la xerrada “Colòmbia: veritat, justícia, reparació i no repetició”, demà 21 de setembre

Demà dimarts, 21 de setembre, a les 17 h, la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, conjuntament amb la Central Unitaria de Trabajadores de Colombia, us convida a assistir a la xerrada sobre “Colòmbia: veritat, justícia, reparació i no repetició, on s’analitzarà el context de violència antisindical durant el conflicte armat colombià i la situació de l’acord de pau.

L’acte, que es realitzarà en format presencial (respectant les mesures sanitàries establertes per fer front a la COVID-19) a la sala d’actes de CCOO Catalunya, situada a la Via Laietana, núm. 16, de Barcelona es podrà seguir també a través del canal de YouTube de CCOO de Catalunya. Aquesta iniciativa s’emmarca en el projecteGarantia d’accés i participació al sistema integral de veritat, justícia i reparació i no repetició (SIVJRNR), arran de l’acord de pau a Colòmbia”, finançat pels ajuntaments de Tarragona, Lleida, Cerdanyola, Sant Adrià de Besòs, el Prat de Llobregat, Gavà, Santa Coloma de Gramenet i Esplugues de Llobregat.

Per participar-hi presencialment cal inscriure’s-hi prèviament a: bit.ly/394BGa5.

El programa de l’acte és el següent:

Benvinguda i presentació:

Ignasi Peguero,tècnic de projectes de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya

Esther Caballé, directora de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya

Taula I: “Colòmbia: el moviment sindical com a víctima del conflicte armat”

Carlos Martín Beristain, comissionat de la Comissió de la Veritat de Colòmbia

Gilberto L. Martínez Guevara,director de Relacions Internacionals de la CUT de Colòmbia

Wilfer Pinzón Puentes, president d’ANTHOC

Fco. Javier Eversley Torres, investigador del projecte

Modera: Maribel Ayné, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya

Taula II: “Una mirada als processos de justícia transicional a Catalunya i Colòmbia”

Erika Torregrossa, presidenta de la Comissió de Justícia Penal Internacional i Drets Humans de l’ICAB