Vaga parcial a IMESAPAI per exigir el desbloqueig de les negociacions del pacte de millora

Aquesta nit arrenca la vaga parcial convocada a IMESAPI davant del bloqueig de les negociacions del pacte de millora per part de l’empresa. El principal escull que impedeix l’avenç de les negociacions és l’increment salarial, amb postures molt allunyades entre les parts.

El comitè d’empresa ha convocat una vaga parcial d’una hora per torn els dies 1, 4, 6, 8, 11 i 15 de març, que es farà de 5 a 6 hores el torn de nit, de 12 a 13 hores el torn de matí i de 17 a 18 hores el torn de tarda. També ha convocat vaga parcial de 3 hores per torn els dies 13, 18 i 20 de març, de 3 a 6 hores el torn de nit, de 10 a 13 hores el torn de matí i de 18 a 21 hores el torn de tarda.

CCOO dona suport a la vaga convocada i exigeix a la direcció d’IMESAPI uns increments salarials que garanteixin que la plantilla no perd poder adquisitiu.

IMESAPI és una de les empreses que s’encarrega del manteniment de la xarxa d’enllumenat públic de la ciutat de Barcelona.