Engeguem el procés congressual de CCOO d’Indústria de Catalunya

La maquinària del procés congressual ja s’ha posat en marxa. El dia 9 de desembre s’ha iniciat el primer nivell, en el qual es faran les assemblees congressuals a les empreses i les de caràcter transversal, a què estan cridades a participar un total de 41.104 persones afiliades dels nostres sectors.

En aquest nivell, a més de debatre i fer aportacions als documents congressuals, s’escolliran les persones que participaran en els congressos o en les conferències dels sindicats intercomarcals i àmbits funcionals d’Indústria i es recolliran els avals a la candidatura a la Secretaria General de CCOO de Catalunya.

En la reunió del Consell de la federació celebrada el 3 de desembre es van aprovar la imatge i el lema del 3r Congrés i la modificació de l’Annex de les normes, amb les noves
dates i les seus dels congressos del segon i tercer nivell. També es va presentar el Pla d’acció que s’ha de debatre i aprovar en aquest procés congressual. El dia abans es va fer l’acte de presentació del 3r Congrés de la federació estatal, que se celebrarà del 8 al 10 de juny a Toledo.