Es presenta l’oferta pública d’ocupació de la Generalitat de Catalunya per al 2023 amb més de 14.000 places

Els acords de CCOO continuen donant fruits i es fan evidents en l’oferta pública ordinària més gran de les darreres dècades.

En la Mesa General d’avui 24 de març de 2023, la Generalitat ens ha plantejat l’oferta pública per a aquest 2023. Es tracta de 14.028 places provinents de la taxa de reposició prevista (5.787 places) a les quals s’afegeixen 7.901 derivades de l’Acord marc per una Administració del segle XXI, signat per CCOO i UGT al mes d’octubre amb el Govern de l’Estat.

Així, a l’apartat setè de l’acord es determinava que les ofertes públiques per aquest 2023 haurien de fomentar la creació de llocs de treball amb una taxa específica addicional. Aquesta taxa és la que ha comportat incrementar en un 136 % l’oferta pública. I és que mentre alguns només es queixen, altres ens dediquem a solucionar els problemes reals.

L’oferta pública presentada és la següent:

Places Oferta Publica Ocupacio 2023