Es desconvoca la vaga de Wanner Technical Insulation prevista del 31 de juliol al 3 d’agost

La setmana del 31 de juliol els treballadors i treballadores de Wanner Technical Insulation de Tarragona tenien previst convocar una vaga per exigir a l’empresa que els pagués les nòmines i els endarreriments que els deu, després que la mediació de vaga celebrada la darrera setmana es tanqués sense acord.

Durant el cap de setmana l’empresa, finalment, ha fet un pagament de 600 € a compte de les quantitats degudes i ha adquirit un compromís de pagament imminent de la resta.

Per tant, l’assemblea de les persones treballadores de Wanner desconvoca les concentracions previstes següents:

• Dilluns 31 de juliol i dimecres 2 d’agost, de 6.30 h a 8.30 h, a l’entrada de la central nuclear d’Ascó.
  • Dimarts 1 d’agost i dijous 3 d’agost, de 6 h a 8 h, a l’entrada de la central nuclear de Vandellòs.

Es mantindrà la concentració del divendres 4 d’agost, de 7 h a 9 h, davant del taller de Wanner a Tarragona (polígon Riuclar, c. del Ferro, 16). Les jornades de vaga previstes queden pendents, segons es verifiqui el compliment del compromís, de cara a una possible desconvocatòria total.