CCOO condemna els successos esdevinguts a la RFE de Fútbol

Des de CCOO de Catalunya denunciem la decisió de no dimitir del president de la Real Federación Española de Fútbol (RFEF), Luis Rubiales Béjar. Rubiales, en un discurs obertament altiu i misogin que responsabilitza la seva víctima, Jenni Hermoso, ha estat aplaudit pel conjunt de l’assemblea que, d’aquesta manera, s’ha fet còmplice del seu discurs fals i revictimitzador. Aquesta situació vergonyosa no podrà aturar els avenços legislatius i socials contra la violència masclista, contra la misogínia i en la construcció de la igualtat entre dones i homes que s’han fet en aquest país i que ens situen a l’avantguarda de tot el món.

L’assetjament sexual i per raó de sexe a la feina és una de les violències masclistes més invisibilitzades i normalitzades, i des del sindicat treballem cada dia per erradicar-la.

És per això que des de CCOO de Catalunya  fem  una crida contundent als equips catalans, i als milers de jugadors i jugadores federades perquè no romanguin en silenci, rebutgin fermament els fets i exigeixin la dimissió immediata del president de la federació.