Convocades aturades a Boehringer Ingelheim España per exigir la readmissió de les persones acomiadades

El Comitè d’Empresa de la planta de Boehringer Ingelheim España de Sant Cugat del Vallès ha convocat una jornada d’aturades aquest dimecres, 7 de juliol, per exigir la readmissió de les 15 persones que han estat acomiadades. Concretament, es farà una aturada d’una hora per torn a totes les àrees de la fàbrica, coincidint amb els canvis de torn, durant la qual es faran concentracions a les portes de l’empresa per manifestar el rebuig de la plantilla als acomiadaments.

L’horari de les aturades és el següent: el torn de matí, de 13 a 14 hores; el torn de tarda, de 14 a 15 hores; el torn de nit, de 22 a 23 hores, i el torn flexible, de 13.30 a 14.30 hores.

CCOO d’Indústria de Catalunya acompanyarà la plantilla en aquesta mobilització. El secretari general de la federació, José Antonio Hernández, estarà present en la concentració de les 13 hores per manifestar el seu suport a les persones afectades i exigir a la direcció de Boehringer la seva readmissió immediata.

CCOO denuncia que l’empresa no s’ha avingut a negociar aquesta mesura i la insta a reconsiderar la seva decisió, alhora que li recorda que no es pot construir un futur prometedor destruint llocs de treball.