CCOO valora positivament l’acord sobre l’ERO de Gütermann

La direcció i el comitè d’empresa de Gütermann han arribat finalment a un acord sobre l’ERO presentat per l’empresa per tancar la planta de Santa Maria de Palautordera. Malgrat que no s’ha pogut evitar el tancament, CCOO valora positivament els termes de l’acord, ja que gràcies a la negociació s’han aconseguit unes bones condicions de sortida per als treballadors i treballadores.

L’acord preveu una indemnització de 45 dies per any, amb un màxim de 36 mensualitats, per a les persones menors de 55 anys. També s’ha pactat un pla de rendes per a les persones que durant aquest 2023 tinguin a partir de 55 anys, amb un complement de la prestació que variarà en funció de l’edat.

L’acord afecta les 65 persones que treballen a la planta de Santa Maria de Palautordera i 2 més de les oficines centrals de Barcelona.