CCOO organitza una jornada formativa sobre la coordinació preventiva a l’aeroport de Barcelona – el Prat

Per impulsar la prevenció de riscos laborals a aquesta important infraestructura

La Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf ha organitzat al Prat de Llobregat una jornada formativa per a delegats i delegades de les diferents empreses que estan presents a l’aeroport de Barcelona – el Prat.

L’objectiu és impulsar una millor coordinació de l’activitat preventiva dins d’un dels centres de treball més grans del país i que atrau milions de persones usuàries cada any.

Aquesta acció formativa contribuirà a dotar d’eines i de criteris d’actuació els representats legals de les persones treballadores, capacitant per intervenir sindicalment en la millora de les activitats preventives de cadascuna de les empreses. També facilitarà la necessària coordinació entre aquestes i AENA, entitat principal responsable de la gestió aeroportuària.

D’aquesta manera, CCOO contribueix al compliment dels objectius acordats en l’Estratègia catalana de seguretat i salut laboral 2021-2026, i en concret permetrà impulsar l’objectiu estratègic de fomentar la qualitat de la prevenció de riscos laborals i el seu objectiu operatiu referent a la coordinació d’activitats empresarials a través de l’impuls de la participació de la representació sindical.

Aquest taller formatiu tindrà lloc el proper dimarts 6 de juny, a les 10 hores, a local de CCOO del Prat de Llobregat (C/ Lloret de Mar, 2).

A hores d’ara ja s’ha assolit el total de places disponibles, però les persones que estiguin interessades en aquest tema es poden adreçar al sindicat per rebre més informació.