CCOO denuncia repressió sindical al SEM

CCOO denuncia que la direcció de l’empresa pública SEM (Sistemes d’Emergències Mèdiques) ha acomiadat improcedentment un treballador de la sala de coordinació sanitària de l’edifici 112 de Reus. Aquest treballador, a més és delegat del Comitè d’empresa del SEM pel nostre sindicat.

El SEM al·lega motius laborals quan en realitat creiem que els motius són de repressió sindical.  Considerem  que l’acomiadament és un acte de coacció vers el dret sindical després d’haver consultat a la Direcció sobre unes contractacions presumiblement irregulars en saltar-se la borsa de treball.

La Direcció del SEM justifica l’acomiadament per accions que considera que vulneren la Llei Orgànica de Protecció de dades, quan és pràctica habitual en les diferents sales de Coordinació sanitària de Catalunya.

Aquest no és el primer acomiadament d’un professional proper a CCOO ja que fa mesos que, es va acomiadar de manera improcedent un altre treballador que anava a la nostra candidatura.

CCOO ha demanat a la Consellera de Salut i al seu Consell d’Administració la readmissió immediata del professional.

Convoquem dues concentracions en senyal de protesta els dies següents:

• dijous 13 de 12h a 12:3h0 a l’edifici 112.
  • dimarts 18 de 12h a 13h a la Regió Sanitària.