CCOO convoca vaga a Wanner Technical Insulation del 31 de juliol al 4 d’agost per exigir a l’empresa que pagui les nòmines pendents

CCOO ha convocat vaga al centre de treball que Wanner Technical Insulation té a Tarragona per exigir a la direcció de l’empresa que pagui les nòmines pendents, ja que deu a la plantilla la paga extra de juny, la nòmina de juny i els endarreriments del conveni col·lectiu. La vaga serà parcial, de dues hores per torn, començarà el 31 de juliol i finalitzarà el 4 d’agost.

La representació sindical ha intentat buscar solucions, però no ha estat possible arribar a cap compromís o solució amb l’empresa, de manera que en la darrera assemblea la plantilla va decidir anar a la vaga.

CCOO denuncia que la situació de l’empresa és preocupant, ja que està utilitzant el salari dels seus treballadors i treballadores per pagar deutes, posant la plantilla en una situació compromesa. Segons ha explicat l’empresa a la representació sindical, són els bancs els que estan retenint els diners que s’ingressen per cobrar el deute pendent i per això no arriben a les persones treballadores. Davant d’aquest escenari la direcció ha anunciat aquest dimarts als delegats i delegades que plantejarà un concurs de creditors.

Com que l’empresa tampoc ha pagat la Seguretat Social de part de la plantilla, aquesta setmana la direcció de Clariant, a Tarragona, ha hagut de prescindir dels treballadors i treballadores de Wanner Technical Insulation que desenvolupen la seva activitat a les seves instal·lacions.

CCOO també manifesta la seva preocupació davant el fet que Wanner enviï personal a fer una feina al Canadà sense tenir garanties que cobraran el seu salari i que els pagaran les despeses necessàries.