CCOO convoca vaga a IQOXE els dies 12 i 14 d’abril per la readmissió de Fran Pizarro

CCOO d’Indústria convocarà vaga a IQOXE els propers dies 12 i 14 d’abril per exigir a l’empresa la readmissió immediata del company Fran Pizarro i que cessi en la seva persecució sindical contra CCOO. Així ho han acordat les persones afiliades a CCOO a l’empresa en assemblea. Seran dues jornades de vaga de 24 hores, que començaran a les 6 del matí i finalitzaran a les 6 del matí del dia següent.

Durant els propers dies no es descarta fer alguna altra acció informativa per denunciar la repressió sindical d’IQOXE i fer una crida al conjunt de la plantilla a sumar-se a les dues jornades de vaga en suport del que fins ara era el president del comitè d’empresa.

Ahir ja vam denunciar aquesta lamentable situació i vam explicar el cas al president de la Generalitat de Catalunya i a l’alcalde de Tarragona, aprofitant la seva presència a l’acte de presentació del projecte de desenvolupament del tramvia al Camp de Tarragona.

Iqoxe Aragones