CCOO condemna el nou accident ocorregut ahir a la mina d’Iberpotash de Súria

CCOO d’Indústria de Catalunya condemna l’accident ocorregut ahir a la mina d’Iberpotash de Súria, en el qual va resultar ferit un treballador, quan li va caure una pedra al damunt. Davant d’aquest nou accident, CCOO d’Indústria torna a exigir a la direcció d’ICL que implementi les mesures preventives i prengui les mesures necessàries per evitar nous incidents i garantir la seguretat de les persones que treballen a la mina.

La setmana que ve CCOO d’Indústria de Catalunya es reunirà amb la representació sindical d’ICL i també amb les persones afiliades al sindicat que treballen a la mina per analitzar les causes d’aquest nou accident, la situació de la seguretat a la mina i acabar de tancar l’informe que està preparant sobre l’accident mortal de Súria del passat 9 de març. Un cop tancat aquest informe es presentarà públicament.