CCOO celebra la Jornada Mundial pel Treball Digne amb un acte reivindicatiu i cultural a la Plaça del Rei de Barcelona

Demà dijous, 7 d’octubre

L’acte comptarà amb la participació de representants de diferents sectors laborals precaris i essencials

El 7 d’octubre es celebra la Jornada Mundial pel Treball Digne. CCOO de Catalunya celebrarà demà aquest dia amb un acte reivindicatiu i cultural que tindrà lloc a la Plaça del Rei i que començarà a les 11 hores. L’acte comptarà amb la participació de sectors precaris i essencials, amb actuacions musicals i teatrals, amb el lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista i del Carnet Solidari del sindicat. La cloenda anirà a càrrec del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

El programa de la jornada

10.45. Animació Batucada

11.05 Inici de l’acte amb Esteve Bosch i Júlia Sánchez-Valverde que explicaran perquè celebrem aquest dia la Jornada Mundial del Treball Digne

11.10 Lectura teatralitzada del Manifest ( Cristina Broto del lleure educatiu) amb la participació de sectors com el treball de la llar, els riders, la geriatria, el lleure educatiu, l’hostaleria, la banca, la indústria i el sindicalisme colombià.

11.25 Presentació i revindicació del treball dels sectors culturals (presentació a càrrec de Júlia Sánchez-Valverde)

11.30 Actuació de Menol Cotize

11.40 Lliurament del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral i del Carnet Solidari del sindicat. (presentació a càrrec d’Esteve Bosch)

11.50 Intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

12.05 Batucada final

12.15 Declaracions de Javier Pacheco als mitjans de comunicació