La Plataforma Sindical Unitària dels Serveis Públics lliuraran dilluns el “premi” retallades públiques, beneficis privats

El proper dilluns 11 de març, a les 13 hores

El proper dilluns 11, a les 13 hores, a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (C/Girona, 20), es farà lliurament dels Premis Alfons Ortuño, que tenen com a objectiu el reconeixement honorífic de les actuacions d’innovació i bones pràctiques en matèria de gestió pública de les administracions públiques catalanes (segons diu la seva web). Aquest acte, que servirà de cloenda al 125è aniversari de la fundació de l’Escola, estarà presidit per la vicepresidenta del Govern de la Generalitat i en serà ponent el senyor Josep Maria Via, president del Parc de Salut MAR i enemic confés del que el ha definit com “administrativització del sector públic empresarial de la Generalitat”.

Representants d’alguns dels sindicats de la Plataforma Sindical Únitaria dels Serveis Públics es concentraran, a les 12.30 hores per fer el lliurament del premi “Retallades publiques, beneficis privats”.