CCOO rebutja l'ERO presentat per Doga Metal Parts per acomiadar la meitat de la plantilla

Foto CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja l’ERO que ha presentat l’empresa Doga Metalparts per acomiadar 49 persones de les 76 que té en plantilla, adduint raons productives i organitzatives. CCOO denuncia que l’expedient no respon a causes justificades, sinó que es tracta d’una decisió estratègica del Grup Doga, que pretén deslocalitzar part de la producció de la planta d’Abrera a la fàbrica que té a Navarra.

La planta que Doga Metalparts té a Abrera es dedica a l’estampació per al sector de l’automoció i treballa per al Grup Doga i per a clients externs, i precisament aquesta és la part de producció que es traslladaria a fora.

Aquest expedient suposa la sortida de més de la meitat de la plantilla d’Abrera i no es planteja cap proposta de viabilitat per a les persones que continuïn a l’empresa. CCOO adverteix a la direcció de Doga Metalparts que no acceptarà mesures traumàtiques i reclama garanties de futur per a la planta d’Abrera. Per tot això, CCOO exigeix a la direcció de Doga la retirada de l’expedient i que faci marxa enrere en les seves intencions.

10/11/2020