Concentració a Barcelona contra el tancament de la planta de Robert Bosch Castellet

En el marc de la campanya de mobilitzacions contra l’ERO presentat per Robert Bosch per tancar la planta de Castellet, el comitè d’empresa ha convocat les treballadores i treballadors a una concentració a Barcelona en defensa dels llocs de treball i la continuïtat de l’activitat. Serà aquest divendres, 9 d’octubre, de 10 a 12 hores, a la plaça de Sant Jaume. Està previst que una representació de la plantilla sigui rebuda al Palau de la Generalitat, on demanaran el suport de l’Administració per trobar una alternativa industrial a l’expedient.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització i a les reivindicacions de la plantilla de Robert Bosch, que està en vaga des d’aquest dilluns i fins al dijous de la setmana que ve per deixar ben clar el seu rebuig a l’expedient. CCOO demana a la multinacional la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar una alternativa industrial que garanteixi la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

08/10/2020