Aquest dissabte, 12 de setembre, a la plaça del Penedès

Concentració a Vilafranca contra l'anunci de tancament de la planta de Robert Bosch de Castellet

Foto CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja contundentment la decisió de Robert Bosch de donar per finalitzada la seva activitat industrial a la planta de Castellet, una decisió que afecta les 300 persones que hi treballen actualment. CCOO entén que es tracta d’una mesura totalment injustificada i que suposa un escenari molt negatiu tant per la possible pèrdua d’ocupació com pel seu impacte en el teixit industrial del territori.

Davant d’aquest anunci, el comitè d’empresa ha convocat tota la plantilla i la societat en general a una concentració a Vilafranca del Penedès aquest dissabte, 12 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça del Penedès (davant el monument dels Falcons). CCOO dona suport a la convocatòria i fa una crida a la participació en aquesta concentració, ja que hi ha en joc el futur de 300 famílies i cal fer sentir el rebuig ferm i contundent a aquesta decisió de l’empresa.

CCOO exigeix al grup Bosch que reconsideri aquest plantejament i adverteix la multinacional que el sindicat prendrà les mesures oportunes en defensa de la continuïtat de la planta i dels llocs de treball.
10/09/2020